سه شنبه 5 بهمن 1395   20:48:20
اطلاعيه‌ها
16:101395/1/24 سه شنبه
فراخوان مقاله به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس شرکت ملی گاز ایران- مقاله برگزیده(1)
مقاله چگونگی کارکرد مسئولیت اجتماعی و نقش آن در اعتماد مصرف کننده و شهرت شرکت

مقاله با موضوع "چگونگی کارکرد مسئولیت اجتماعی و نقش آن در اعتماد مصرف کننده و شهرت شرکت" توسط جعفر علون آبادی شاغل در شرکت گاز استان اصفهان مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته است.
با توجه به اینکه مسئولیت اجتماعی شرکتها موضوع حساسیت برانگیز و مورد توجه در سالهای اخیر بوده است، پژوهش حاضر تحقیقی کاربردی- توسعه ای است که در اداره گاز شهر اصفهان به منظور تقویت هر چه بهتر مسئولیت اجتماعی در این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است.







نتیجه تحقیق فوق نشان می دهد مسئولیت اجتماعی بر اعتماد و شهرت به ترتیب به میزان معناداری 0.001 و 0.002 تاثیر داشته و در بخش معادلات ساختاری نیز مشاهده شد که مسئولیت اجتماعی بر اعتماد و شهرت با ضریب تاثیرگذاری 0.69 و 0.61 تاثیر داشته است.
متن کامل مقاله از بخش فایل های مربوطه قابل دریافت می باشد .
فايل هاي مربوطه :
158.pdf609.3 KB
تاریخ به روز رسانی:
  نام نظر    
   
  پست الكترونيك  
   
  وب سایت  
   
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
   
     

نظرات
نام نظر    
 
پست الكترونيك    
 
وب سایت  
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
 
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما